Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Kauno apygardos teismas
lt
En

Kokybės vadyba

Kauno apygardos teismo kokybės politika

 

Kokybės vadybos sistema

Kokybės vadybos sistemos diegimo tikslas - į teismą besikreipiančių asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas ir operatyvumo didinimas.

Kauno apygardos teisme vadybos sistema pirmą kartą įdiegta ir sertifikuota 2012 m. pagal kokybės vadybos standartą ISO 9001:2008, o  pakartotinai -  2018 m., pagal ISO 9001:2015 standartą.

Klientų aptarnavimo standartas

Klientų aptarnavimo standartas apibrėžia klientų aptarnavimo teisme politiką, klientus aptarnaujančio darbuotojo elgesio etaloną kasdieninėse ir sudėtingose situacijose.

Kauno apygardos teisme Klientų aptarnavimo standartas įdiegtas 2014 m.

Naujienų prenumerata

Kontaktai žiniasklaidai

Laikinai atliekanti teismo pirmininko padėjėjo (ryšiams su žiniasklaida ir visuomene) funkcijas

Milda Bučnytė

Tel. (8 37) 787 193

Mob. +370 670 80921

El. p. milda.bucnyte@kat.lt