Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Kauno apygardos teismas
lt
En

Kokybės vadyba

Kauno apygardos teismo kokybės politika

 

Kokybės vadybos sistema

Kokybės vadybos sistemos diegimo tikslas - į teismą besikreipiančių asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas ir operatyvumo didinimas.

Kauno apygardos teisme vadybos sistema pirmą kartą įdiegta ir sertifikuota 2012 m. pagal kokybės vadybos standartą ISO 9001:2008, o  pakartotinai -  2018 m., pagal ISO 9001:2015 standartą.

Klientų aptarnavimo standartas

Klientų aptarnavimo standartas apibrėžė klientų aptarnavimo teisme politiką, klientus aptarnaujančio darbuotojo elgesio etaloną kasdieninėse ir sudėtingose situacijose. Kauno apygardos teisme Klientų aptarnavimo standartas buvo įdiegtas 2014 m. ir galiojo iki 2019 m. birželio 13 d.

 

Asmenų aptarnavimo teismuose standartas

Kauno apygardos teismo pirmininko 2019 m. birželio 13 d. įsakymu Nr. V1-86  patvirtintas Asmenų aptarnavimo teismuose standartas (toliau – Standartas).

Užtikrinant aukštą asmenų aptarnavimo kokybę teismuose, daugiausia dėmesio privalu skirti į teismus besikreipiantiems asmenims, jų aptarnavimui ir pasitenkinimui suteiktomis teismų darbuotojų paslaugomis.

Standarte išdėstytos asmenų aptarnavimo nuostatos.